مدیرعامل مترو از نامه‌نگاری شهردار تهران با وزیر اقتصاد برای ترخیص قطعات باقیمانده مترو در گمرک خبر داد.

مترو

به گزارش همشهری، علی امام با اعلام خبر ارسال نامه پیروز حناچی به وزیر اقتصاد گفت‌: همانطور که می‌دانید تعدادی از قطعات واگن‌های متروی تهران در گمرک مانده و چندی پیش با مساعدت گمرک ۸۵ درصد از این تجهیزات ترخیص شد اما هم‌اکنون ۱۵ درصد باقیمانده این تجهیزات همچنان در گمرک است. وی ضمن تشکر از همراهی گمرک اظهار کرد: گمرک همواره به شهرداری تهران درخصوص ترخیص قطعات مترو کمک‌های شایانی کرده است و این بار نیز از آنها می‌خواهیم که نسبت به ترخیص قطعات واگن‌های مترو اقدام کنند.

امام در ادامه اظهاراتش در تشریح نامه حناچی به وزیر اقتصاد اظهار کرد: شهردار تهران در این نامه از وزیر اقتصاد درخواست کرده‌اند که با توجه به اینکه مترو یک وسیله حمل‌ونقل عمومی محسوب می‌شود دستورات لازم را برای ترخیص قطعات باقیمانده بدهند که دژپسند نیز با نظر مساعد دستور پیگیری دادند و ما نیز در حال‌ پیگیری ترخیص قطعات باقیمانده هستیم.

مدیرعامل مترو در واکنش به مصاحبه اخیر یکی از مدیران گمرک مبنی بر اینکه شهرداری به تعهدات قبلی خود در ترخیص کالاها عمل نکرده، اعلام کرد: شهرداری بدهی‌های زیادی دارد، اما درصدد پرداخت آنها هستیم. از سوی دیگر مترو یک وسیله حمل‌ونقل عمومی است و استفاده کننده اصلی آن مردم هستند و امیدواریم که با همراهی گمرک که همیشه به شهرداری لطف داشته است، بتوانیم این قطعات را ترخیص کنیم.

کد خبر 440697

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha